Aktualności

Komenda Miejska
Państwowej Straży Pożarnej
m. st. Warszawy

Logo Państwowej Straży Pożarnej na tle zarysu miasta

Załatw sprawę przez EPUAP

Dokumenty kierować można również za pomocą:

  • - poczty tradycyjnej na adres: ul. Polna 1, 00-622 Warszawa
  • - poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • - faksu: 22 596 78 00

W przypadku konieczności kontaktu z funkcjonariuszem lub pracownikiem Komendy możliwy jest kontakt telefoniczny za pośrednictwem numeru telefonu:
22 596 73 00

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji uruchomiło aplikację mobilną Alarm112 do wysyłania zgłoszeń alarmowych do Centrum Powiadamiana Ratunkowego.

Aplikacja mobilna Alarm112 umożliwia w sytuacji zagrożenia życia, zdrowia, mienia, środowiska, bezpieczeństwa i porządku publicznego przekazanie zgłoszenia alarmowego do Centrum Powiadamiania Ratunkowego, przez osoby, które nie mogą wykonać połączenia głosowego, w szczególności osoby głuche i niedosłyszące.

Alarm112 możliwe jest  poprzez wybór odpowiednich piktogramów określenie rodzaju i miejsca zdarzenia oraz wskazanie służby, której pomoc jest konieczna. 

Przekazane w ten sposób informacje umożliwiają Operatorowi Numerów Alarmowych przekazanie zdarzenia do odpowiednich, ze względu na rodzaj i miejsce zdarzenia służb ratunkowych. 

Aby skorzystać z aplikacji mobilnej Alarm112 należy pobrać aplikację i dokonać rejestracji. 

Aplikacja mobilna Alarm112 dostępna jest dla dwóch systemów operacyjnych Android i iOS.


Pobierz aplikację mobilną Alarm112

Alarm112 w Google Play

Alarm112 w App Store


Więcej informacji o Aplikacji mobilnej Alarm 112 znajduje się na stronie: https://www.gov.pl

 

Opracowanie: www.gov.pl

Zdjęcia: www.gov.pl